Ügyfélszolgálat
CareLink Assist
Fontos tájékoztatás „GoToAssist” programmal történő távoli hozzáférés elindítása előtt
Kérhetjük a hozzájárulását, hogy számítógépéhez a távolból hozzáférjünk hibaelhárítás céljából?
A távoli hozzáféréssel felmérjük számítógépének állapotát és beállításait, hogy megfelelő megoldást találjunk a Medtronic szoftver hibás működésére, amely épp fennáll.
Futtathatunk programokat, újra konfigurálhatjuk a beállításokat és telepíthetjük vagy eltávolíthatjuk a szoftvert, hogy megoldjuk azokat a problémákat, amelyekkel találkozunk.
Nem lépünk be semmilyen programba, nem tekintünk meg, és nem módosítunk semmit, ami nem a Medtronic szoftverrel kapcsolatos, hozzáférésünket pedig bármikor megszakíthatja egyszerűen a „GoToAssist” program bezárásával.
Nem vállalunk felelősséget azon károkért, amelyeket a felhasználó a „GoToAssist” nem megfelelő kezelése miatt szenved el.
Mielőtt elkezdjük, zárjon be minden programot és dokumentumot, amely magánjellegű vagy személyes információt tartalmaz.
GoToAssist
A távoli hozzáférés akkor indul el, amikor Ön elfogadja a fenti feltételeket az „OK” gomb megnyomásával.
Kérjük írja be a hozzáférés számát az alábbi mezőbe, amit képviselőnktől kapott és nyomja meg az „OK” gombot.
CareLink