Ügyfélszolgálat

MiniMed Care és eShop fiók kezelése

MIÉRT KELL REGISZTRÁLNI?

MiniMed Care

A Minimed Care regisztrációval a következő előnyök járnak:

  • Elsőként értesül a legújabb kutatásokról és az áttörést jelentő termékekről
  • Rendszeres ötletekkel és tanácsokkal könnyítjük meg a cukorbetegség kezelését
  • Hozzáfér az ingyenes interaktív képzési modulokhoz és a pumpahasználók számára személyre szabott tartalmakhoz

Fiók az online áruházhoz

Az online áruházban létrehozott fiókkal hozzáfér online termékkatalógusunkhoz, és online adhat le rendeléseket finanszírozott, illetve teljes árú termékeinkre! Ha regisztrált a Minimed Care oldalon, akkor ugyanezekkel a bejelentkezési adatokkal online áruházunkba is beléphet. Ha hitelkártyával fizet, akkor azonnal leadhatja rendelését. Az egészségbiztosítási pénztár által támogatott termékeket is rendelhet. Ehhez megkérjük majd, hogy további személyes adatokkal egészítse ki a fiókját (pl. társadalombiztosítási számával, esetenként az orvosi vény adataival). Ezen kiegészítő adatok megérkezése után további 2-3 munkanapra lesz szükségünk a fiókja beállításához, mielőtt megkezdhetné a vásárlást.

KI REGISZTRÁLHAT?

Minden MiniMed pumpahasználó regisztrálhat a Minimed Care oldalon.

Online áruházunkban akkor hozhat létre fiókot, ha Ön pumpahasználó vagy egy pumpahasználó gyermek szülője. Ezen felül kezelőorvos is igényelhet online fiókot egy betege nevében.

A fiók létrehozásához online kell regisztrálnia:

Itt regisztráljon

MIRE VAN SZÜKSÉG A FIÓKOM BEÁLLÍTÁSÁHOZ ÉS MÓDOSÍTÁSÁHOZ?

A Minimed Care regisztrációhoz elég, ha megadja személyes adatait és MiniMed pumpája sorozatszámát, amely készüléke hátoldalán található.

Ha áruházunkban rendelést szeretne leadni, és hitelkártyával fizet a termékekért, akkor csak az alábbi személyes adataira van szükségünk: kereszt- és vezetéknév, utca, házszám, irányítószám és város.
Ha olyan termékeket szeretne megrendelni, melyeket az egészségbiztosítási pénztár finanszíroz, akkor szükségünk lesz a kezelőorvosa által kitöltött támogatási űrlapra is. Egyszerűen küldje el a fióklétrehozási kérelmet, ezt követően ellenőrizni fogjuk adatait, majd értesítjük, ha online fiókját sikeresen létrehoztuk. Ez 2-3 munkanapot vehet igénybe, ezt követően elkezdheti a vásárlást.

Fiókadatok módosítása

Online fiókja adatait a ‚Saját fiók‘, Pumpahasználó adatai‘. pontban módosíthatja. Bizonyos mezők (például az állandó lakcíme vagy a pumpája sorozatszáma) online nem módosíthatók, mivel ez hatással lehet a társadalombiztosítási beállításaira is. Ha olyan mezőt szeretne módosítani, amelyet online nem végezhet el, töltse le az oldalon található ‚módosítási kérelem űrlapot‘majd küldje el e-mailben a diabetes.hungary@medtronic.com címre.

Alternatív szállítási cím

Választhatja azt, hogy megrendelését állandó lakcímére küldjük el, illetve legfeljebb három másik lakcímet is hozzárendelhet a profiljához. Kérjük, látogassa meg a ‘Saját fiók, ‘Címtár’ részt, ahol hozzáadhat, szerkeszthet vagy törölhet szállítási címeket, illetve ezt elvégezheti egyszerűen a kijelentkezési oldalon, a rendelés befejezésekor is.

Elfelejtette a felhasználónevét?

Az Ön felhasználóneve az e-mail címe. Ha elfelejtette a fiókjához tartozó e-mail címet, akkor küldjön e-mail üzenetet ügyfélszolgálati csapatunknak a ddiabetes.hungary@medtronic.com címre, amely tartalmazzakereszt- és vezetéknevét, születési dátumát és lakcímét a fiókprofilján megadott adatoknak megfelelően. Megpróbáljuk megtalálni eShop fiókadatait.

Elfelejtette a jelszavát?

Ha elfelejtette a Medtronic eShop fiókjához tartozó jelszavát, kattintson az ‘Elfelejtett jelszó’ pontra a Bejelentkezési oldalon és az új jelszó beállításához a következő lépések szerint járjon el.

Megerősítő üzenetet fog kapni, ha az új jelszó beállítása sikeresen megtörtént.

A fiókomat zárolták, mit kell tennem?

A Medtronic biztonsági okokból automatikusan zárolja a fiókját, így védi a jogosulatlan hozzáféréstől. Ennek eredményeképp megtörténhet, hogy ideiglenesen ki lesz zárva a saját fiókjából. Ha Ön (vagy valaki más) öt vagy több alkalommal hibás jelszóval próbál meg bejelentkezni a fiókjába, a fiók az Ön védelme érdekében 1 órára zárolva lesz.

Ha a zárolási idő lejárt, jelszavának a szokásos módon kell működnie..

eShop fiókjának megszüntetése

Ha meg szeretné szüntetni eShop fiókját, akkor küldjön e-mail üzenetet ügyfélszolgálati csapatunknak a diabetes.hungary@medtronic.com címre, amely tartalmazza kereszt- és vezetéknevét, születési dátumát és lakcímét, a fiókprofilján megadott adatoknak megfelelően.

Fiókját a lehető leggyorsabban inaktiváljuk. Felhívjuk figyelmét, hogy minden adatát töröljük, ezért, ha később meggondolja magát, akkor új felhasználóként kell bejelentkeznie. Ha a kommunikációs beállításait szeretné módosítani, ehhez jelentkezzen be a fiókjába.

 

A weboldal tartalma és az ott megjelenő összes információ kizárólag tájékoztatási célt szolgál, semmilyen módon nem helyettesítheti az orvosi szakvéleményt, diagnózist vagy kezelést. A közzétett betegtörténetek kizárólag az adott beteg tapasztalatait jelentik. A kezelés által kiváltott reakciók betegenként változhatnak. Mindig konzultáljon kezelőorvosával a diagnózist és a kezelést illetően, illetve győződjön meg arról, hogy megértette és gondosan követi a közölt információkat. Az inzulinpumpa, infúziós szerelék, inzulin tartály és glükóz szenzor orvostechnikai eszköz státuszú gyógyászati segédeszköz.

A Medtronic semmilyen felelősséget nem vállal a weboldalon található információk közvetlen vagy közvetett használatából eredő, vagy vélelmezett kárért és egészségkárosodásért. A javallatok, ellenjavallatok, óvintézkedések, figyelmeztetések, lehetséges mellékhatások és kockázatok felsorolását a termék használati útmutatójában találja.